Friday

Bon Appetit.

Ξύπνησα πρωί πρωί και πήγα στο κομμωτήριο. Έχω ένα υπέροχο κούρεμα μέχρι τους ώμους και όπως είναι και σγουρά τα μαλλιά φουσκώνει και είναι πολύ όμορφο.
Έφυγα για τη σχολή και μετά από μάθημα τριών ωρών, πήγα με την κολλητή μου για ένα καφέ στο Mall.
Αααχ, μόνο καφέ δεν ήπια όμως. Έφαγα μία ολόκληρη πίτσα και δύο μεγάλες μπάλες παγωτό από τα Haagen-Dazs και η φίλη μου με έβλεπε και απορούσε πως μπορούσα να φάω τόσα πολλά.
Αγόρασα από τα fnac την 4η season των Simpsons και χαζοχαιρόμουν.
Γύρισα σπίτι περπατώντας γρήγορα στο δρόμο για να μπορέσω όταν φτάσω να βγάλω τις μπότες που με πονούσαν, μετά από τόσο περπάτημα.
Όλα καλά μέχρι εδώ.
Μία κουραστική αλλά ευχάριστη μέρα.
Τώρα όμως πρέπει να φάω ένα μεγάλο πιάτο μακαρονάδα με κιμά λόγω πίεσης ανωτέρων δυνάμεων.
Ο λόγος? Ανησυχία.
Οι ανώτερες δυνάμεις? Η μαμά μου.
Ο λόγος ανησυχίας? Χαμηλός σίδηρος στις εξετάσεις μου.
Πάω να φάω λοιπόν και να χορτάσω για όλο το Σαββατοκύριακο.

Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε και καλή όρεξη!