Sunday

I'm back baby!

Και ναι, πήρα καινούριο υπολογιστή και φυσσσσάει!
Να σας πω τα νέα μου λοιπόν...
Κατ' αρχάς ψώνισα πολλά πράγματα (+τον υπολογιστή) και ο λογαριασμός μου στην τράπεζα έφτασε στο μηδέν που λέει και η Αρβανιτάκη.
Επίσης, αυτή τη βδομάδα πήγα σινεμά και είδα
i.
το Watchmen (6/10) και
ii
. το Slumdog Millionaire (10/10).
Από την πρώτη λάτρεψα τα εφφέ και την εισαγωγή της ταινίας με το τραγούδι του αγαπημένου Dylan και στη δεύτερη....τι να πω... μου άρεσαν όλα!
Χμμμ, τί άλλο? Το κινητό μου δεν έχει έρθει, κυκλοφορώ ακόμα με το 3310... Εγώ και όλοι οι παπούδες της Αθήνας...
Αυτάαααα!
Οπότε σιγά σιγά θα προσπαθήσω να ξαναμπώ στους κανονικούς μου ρυθμούς και να επισκευτώ τα ωραία σας blog.
Καληνύχτα και (όχι δεν λέω καλή βδομάδα, ακόμα Σάββατο βράδυ είναι) φιλιά σε όλους :)