Tuesday

Παιχνίδι: Τι απεχθάνομαι και τι λατρεύω.

Εδώ και αρκετό καιρό, ο Jk με κάλεσε σε ένα παιχνίδι και αφού είμαι μεγάλη fan των blogoπαίχνιδων, του είπα ότι θα παίξω. Αυτό έγινε πριν καιρό αλλά... κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Ορίστε λοιπόν και οι δικές μου απαντήσεις στο παιχνίδι με τίτλο: "Τι απεχθανόμαστε και τι λατρεύουμε"

Λατρεύω
1. Την οικογένεια και τους φίλους μου.
2.Τους καλούς ανθρώπους, αυτούς δηλαδή που πάντα βοηθάνε τον άλλον.
3. Τα ζώα.
4. Τα Σαββατόβραδα.
5. Τα βιβλία.
6. Να φωτογραφίζω.
7. Να γελάω.
8. Το τρέξιμο.
9. Tα Χριστούγεννα


Απεχθάνομαι
1. Ορισμένα είδη ανθρώπων.
2. Να με θεωρούν δεδομένη (με την άσχημη έννοια)
3. Τα σκουλήκια
4. Όταν δαγκώνομαι (Σοβαρά, θυμώνω απίστευτα πολύ.)
5. Τις Δευτέρες.
6. Το ξεπακετάρισμα. Όταν γυρίζω από διακοπές, η βαλίτσα μου μένει άφτιαχτη για βδομάδες...
7. Όταν κάποιος μου λέει κάτι αλλά εννοεί κάτι άλλο και περιμένει εγώ να το καταλάβω. Αν είναι δυνατόν...

Αυτά είναι πάνω κάτω, σίγουρα είναι κι άλλα πράγματα αλλά δεν τα θυμάμαι όλα...
Προσκαλώ όποιον θέλει, να παίξει :)